cookie

har redan fått massa idéer om vad jag ska blogga om, ni e min inspiration goingar.
hehe, i detta inlägget kommer jag skriva om en sak som ni inte vet om mig, förhoppningsvis iaf.
det är att jag älskar kakor!
jag gillar i stort sätt alla sorters kakor, men mina favoriter är dubbla havreflarn med choklad och vanliga cookies.
det är bara så himla gott med kakor och alla blir glada när dom får en kaka :)
just nu sitter jag faktiskt och äter en kaka, konstigt att jag inte är tjockare än jag är med tanke på alla kakor jag
stoppar i mig hela tiden.

jag fungerar lika mycket varje gång innan jag skall ta en kaka på om jag skall äta den eller inte...
men jag tänker ungefär såhär:




Kommentarer
Postat av: Frillan

HAHHAHAHA du e så himla söt! tankekartan va ju stört kul! hahaha

Puss på daj cookie-monster <3

2010-12-23 @ 19:16:48
Postat av: DANNI

naaaaw du e sötast ever med dina kakor <33

2010-12-23 @ 22:45:13
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback