måndag den tjugosjätte december

eftersom jag inte hunnit blogga så mycket gör jag det nu.
i måndags var jag med rebecka! efter ett tappert försök att lyckas kolla på lite hockey träffade vi linton, trevligt. sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra fram tills då bion började, så såg vi att man kunde bowla på valhalla.. så varför inte? vi bowlade och sedan gick vi på bio. vi såg easy A! den va bra, bio-tips till alla tjejer!
sen åkte vi hem o b blev hämtad! tack för en go kväll gumman!
vi med våra cheer grejer 24/7 så blir de när man har abstinens.
mycket gulligt med tanke på att man har 2 jeans på sig, yeey.

Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej jag undrar om du har varit i USA?

Lite udda fråga men...



Tacksam för svar :)

2010-12-29 @ 12:56:57
Postat av: Rebecka

du är bäst ingen protest!

2010-12-29 @ 16:02:11
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: maja

varför har du bara svart vita bilder gumman? (:

2010-12-29 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback