sjuk som en apa

för någon dag sen slutade min hals fungera, ytterst jobbigt!
dum som man e tränar man ändå, hade träning idag i nästan tre timmar!!! så himla roligt
Dock väldigt jobbigt då jag håller på att bli sjuk, och nu när jag kommer hem blir det bara värre och värre.
attans bananer asså! vad ska jag ta mig till? kan verkligen inte va sjuk nu med tp i matte osv och juluppvisning på söndag med cheeren, jag längtar såååå..
men först måste jag se till att bli frisk.
kommer aldrig kunna somna när jag bara hostar heeeeela tiden, ack jag blir galen!!
så varför inte blogga? äsch, nu ska jag sova om jag så ska dö på kuppen.
godnatt gott folk! see ya tomorrow

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e med sjuk! :( krya på dig!!!

2010-12-06 @ 14:49:26
Postat av: Rebecka

krya på dih gumman! Saknar dig såå (L)

2010-12-07 @ 08:08:56
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback