tisdag den tjugoåttonde december

igår så var jag med elsa som jag tidigare bloggat om.
först åkte vi till stan och sedan hem till elsa. det var då vi bestämde oss för att gå på bio, klockan blev väldigt mycket så vi var vid redbergsplatsen 10 över 9 och bion började tjugo över.
men vi åkte till bion i hopp om att komma in på någon film, då fanns det tre olika att välja på: due date, easy a och megamind. due date kollade jag och elsa på för inte så längesen och easy a såg jag dagen innan. det var därför vi kollade på megamind.
sen åkte vi hem och sov.
elsa är sjukt musikalisk och en gud på piano.
ska se om jag kan ladda upp en vide när hon spelar så ska ni få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback