måndag den åttonde november

ja, då var skolan igång igen efter ett härligt lov.
detta lovet har jag faktiskt varit hemma, mest varit men vänner och det vanliga man skall hinna med.
Idag började skolan igen. skoj, men oj så jobbigt!
Det va längesen jag skratta såhär mycket, känns bra att tillbaka efter lovet o få träffa mina goa friends.
Har engelska prov imorgon och redovisning denna veckan. På det har vi även en annan sak som jag och rebecka håller på med, fast det är hemligt...
Idag var det ju arobics och allt, känns bra att daniella är hemma igen från turkiet!
Lika tråkigt inlägg som vanligt, skall bättra mig! snart...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

duktig tjej som har bloggat! Hoppas du håller vad du lovade i telefonen! hahha annars överlever jag nog inte morgondagen! hahhahahhahaha<3(fjortishjärta till dig ;p)

2010-11-08 @ 22:13:57
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback