som vatten i öknen

jag vet att man egentligen säger som sand in öknen, men då är det ju när det finns mycket om någonting.
nu är det som vatten i öknen, alltså det finns inte! jag menar om vad jag ska blogga om, inte en minsta idé.
Funderar på att lägga ner bloggen igen och göra en ny när jag vet vad jag vill blogga om. Samtidigt känns det väldigt tråkigt eftersom jag precis gjorde denna, jag ska nog försöka hålla den vid liv lite till...
Leighton Meester.
stylist: Lisa Oxenham
fotograf: Christophe Meimoon.
(bloggen behöver färg, jag vet. Men hallå jag gillar svart vitt!)


Kommentarer
Postat av: Lina

Gör det kära syster. Tycker ju om din blogg och dina härliga texter!!!

2010-11-04 @ 21:10:46
URL: http://linaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback