5 snabba

har några (små) saker jag tänkte blogga om innan jag går ut o går, tänkte springa... men idag verkar det vara varmare än igår, så det får bli en lång promenad i högt tempo, lite duktigt ändå. men iaf:
  1. har precis bloggat lite på elsas bloggläs den!
  2. daniella nu börjar aerobicsen snart, bara 33 min kvar! skynda dig o byt om så du inte blir sen! 
    hehe ha så skoj o gör lite för mig med:)
  3. saknar er alla där hemma hur mkt som helst!
  4. ni som läser detta o går i min klass, ta de lugnt ikväll.
    fysiken kommer gå bra, tänk gröna plus!!
  5. mamma om du läser detta; kan du gosa med bella från mig??

Kommentarer
Postat av: Mami

Bella gosas med varje dag. Idag är sista dagen för medicinen och såret ser jättebra ut. Ditt rum ser inte lika bra ut. Möblerna är isärskruvade.Golvet är uppbrutet och under var det massa sågspån som nu spridit sig i hela huset. Jippiiiiii!!!! Du kan vara glad som inte är hemma. Saknar dig! Puss puss

2011-02-07 @ 14:05:27
Postat av: frillan&Danni

Åh du är så söt våran lilla hanna! Just nu sitter vi två kvar här i skolan (som vanligt hihi). Vi är cp stressade inför provet imon men det ska nog gå bra... hehe ^^ Puss dig våran amerikanska <3

2011-02-07 @ 17:12:07
Postat av: elsa

du är så fin min hannie! var glad att du slipper det härliga vårvädret vi har här hemma säger jag bara.. hoppas everything is fine, saknar dig! puzz

2011-02-07 @ 21:34:13
URL: http://elsajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback