dag 1

förlåt för dålig uppdatering, men vi har inte varit på hotellet på hela dagen.
men samtidigt ska jag ju inte sitta vid datorn hela dagarna.
så jag kom på en smart sak, varje kväll skall jag sammanfatta dagen med bara massa bilder!
kommer bli en del men det är så roligt o kika tillbaka på senare.
vilken tid bilderna kommer beror på vad vi skall göra på kvällen, så håll utkik!
nu e klockan tio över tolv hos er och tio över sex hos mig, hehe.
nu ska vi göra oss klara för att gå ut och äta.
så bilderna kommer senare men jag kan ju skriva lite om vad vi gjort idag iaf.
på morgonen tog vi de lugnt o sen åkte vi iväg o skulle kolla på några shopping centrum.
tillslut kom vi fram till ett; sawgrass.
om jag blev lycklig när jag såg juicy butiken, men inte lika lycklig när jag gick ut.
hade ju tänkt o köpa massa olika dresser för dom e så gosiga, men det fanns inte så mkt att välja mellan.
det klart att det fanns hur mkt som helst, men det fanns 7 olika tryck på samma färg, och jag ville ju ha olika färger. så jag köpte en till svart för dom använder jag hela tiden, och en hallon röd/rosa typ, bilder kommer!
så hittade jag en sport affär, så becka lyssna nu! jag köpte:
  • cheer skor
  • soffe shorts
  • strech band
jag köpte bara ett par shorts, men vi skall tillbaka dit om några dagar igen så jag kan köpa fler, fanns många olika färger! så becka hör av dig till mig när du ser detta o säg vilka av färgerna du vill ha.
dom kostar 52 kr styck!!! så billig, så bra, jag e glad! becka dessa färger fanns!
visste inte om man fick ta kort i affären så jag smyg fota hehe.
'

Kommentarer
Postat av: Becka

OMG!!



shiit vad grymt!! Jag måste tänka på det lite, men jag gillar verkligen zebra och leopard mönster, hehe lite eb men jaa! kanske ett par svarta och ett par mörkblå? hehe small i adult size, hehe men jag mailar imon! :D puuuusss

2011-02-07 @ 09:38:31
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback