hemma igen

så skönt att vara hemma igen!
resan hem gick la inte riktigt som tänkt men nu är vi iaf framme:)
första planet var försenat pga snön o vädret i new york.. så alla var försenade förtom de sista som vi skulle försöka hinna med. vilket vi faktiskt gjorde! vi fick åka en sån bilo racer snabbt genom hela flygplatsen, ha ha ha han hade manuell tuta! (troligen bara lina som fattar, men sååå roligt kunde verkligen inte sluta skratta!!) hehe,så vi hann med planet. o på planet fick vi sitta utspritt, inte riktigt som tänkt, så jag satt mellan två gossar, en som inte sov någonting o en som sov på halva mitt säte, mysigt! FY VAD JOBBIGT DET VAR!!
iaf, när vi kom fram hade inte vårat bagage hunnit med så de är i London nu (?), he he hoppas verkligen vi får det snart måste ju ha mina saker:( aja. nu ska jag försöka hålla mig uppe men miina ögon går bokstavligen i kors.
vet inte hur många timmar det var sedan jag sov...
orkar inte lägga in någon bild, sorry.

Kommentarer
Postat av: DANNI

hanniiii jag saknar deeeeej !! <3

2011-02-19 @ 20:20:13
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback