hannaalexandersson.blogg.se

bloggen går, som de flesta vet, mot sin död.
men nu har jag kommit på varför det blir tråkigt...
en bra blogg sägs ju ska ha 5 saker (och väldigt mycket mer... men dessa fem är de viktigaste)
  • bra uppdatering
  • inläggen ska vara i olika kategorier för att det skall bli mer variation och roligare att läsa
  • mycket bilder
  • bloggen skall ha en inriktning tex. mode eller musik
  • en tilltalande design som är lockande
ja kanske därför bloggen är tråkig. he he men jag orkar inte riktigt bry mig o ta tag i det.
så tänker man lite, men hallå uppdateringen är väl rätt bra oftast? bilder, vaddå det är ju rätt mycket bilder i bloggen, iofs har det blivit mycket bilder från internet på sista tiden... men det jag ska fixa kameran idag. designen, usch den skiter vi i. och det där med inriktning, ehh de blev inte så när jag startade bloggen, med andra ord kommer det aldrig bli något med det. men what the fuck, who cares? right? de e bara en blogg; och en tjej som heter hanna som bloggar för att kunna kika tillbaka i arkivet om några månader och komma ihåg allt roligt och tråkigt hon bloggade om just då. hur viktigt kan det vara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback