nu får det vara nog

nu har jag pratat med m.
nu ska jag börja packa alla saker igen, fast nu ska jag packa upp dom o sen när i en annan väska.
sen flyttar jag till vidkärrsgatan **, inte för resten av mitt liv, men ni fattar.
det kommer bli mycket plugg idag *host*, lycka till med naturkunskapen du.
förresten!! mobilen lever igen, yiiiippi, men nu cpar den för alla sms o missade samtal kommer samtidigt.
men den går iaf, nu ska jag börja svara på allt också.
men det får jag göra om en stund, måste hinna packa o fixa klart rummet o gå innan p kommer hem. ha de
jag kom på en sak förut, caare på den men ändå. tänk vad onödigt att jag pluggade matte halva natten.
har jag varit i skolan idag? nej. jag kunde sovit istället, mer värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback