spanska och svenska

nu har jag precis pratat med b i en timma och tretton minuter!
herre vad tiden gick, men vi har spanska prov imorgon o var tvungna att gå igenom några saker och bestämma vilken vagn vi skall ta imorgon. vi åker inte samma vagn men våra vagnar är alltid framme precis samtidigt! så skönt o slippa gå själv hela tiden fram och tillbaka, mycket roligare o kunna prata med någon.
fa-an nu ringde farmor också, jag som verkligen måste plugga, och tro mig när hon börjat sluta kan det ta dag och natt innan hon slutar. men jag gillar min farmor!
herre va hon pratar (kvart senare...), inte lätt o blogga samtidigt! nu pratar vi om en blommig tavla farmor har hittat som matchar hennes överkast, så bra!! hehe, har lust o göra en stor fet care på den...
när hon har pratat klart (vilket är aldrig?! nu pratar hon om sin tandläkare också för hon har rört till de igen, farmor farmor) ska jag ta en timma intensiv spanska, haha! sen ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback