sverige, london, new york, florida.

okej resan hit, tidigt som bara den var vi på landvetter.
redan där var flyget försenat, inte lite heller utan rätt mkt.
några timmar senare var vi framme i London, flygresan va rätt tråkig, det var mkt folk o bara allmänt jobbig.
sedan väl framme i London var det snabba puckar som gällde, men även där var planet försenat.
hehe nu började vi få lite ångest, skulle vi hinna planet i newark eller inte?!

den resan var iaf helt okej, planet var ungefär halv fullt så vi kunde lägga oss på tre säten var och sova lite, hehe, jag hade 5 kuddar och 5 filtar, så det gick väl okej. plus att jag såg världens gulligaste film (+ två till), kommer inte ihåg va dom hette, men det kommer sen. många timmar senare var vi iaf framme.
nu hade vi en timma på oss tills nästa plan skulle . och innan de skulle vi hinna gå igenom säkerhets kontrollen, tro mig när jag säger mkt folk, hämta väskorna, checka in dom igen och sedan genom en till tull kontroll eller vad det heter. men ack nej det skulle vara för bra för att vara sant, så vi missade planet.
med lite tur kvar i bakfickan skulle nästa gå bara två timmar senare.
jag o lina kom på det att man blir bortskämd väldigt snabbt, nu hade vi inga kuddar, inga filtar, ingen tv och bara en plats var. inte lika skoj!
men sen var vi äntligen framme, åkte till hotellet och här är jag nu, alla sover. tror jag, lina iaf dom andra vet jag inte. ska lägga upp lite bilder också men jag orkar inte hämta kameran o fixa de nu, så kika tillbaka hit senare så kommer det vara lite roligare.
här sov man fan bra.


åå världens sötaste film ju, the game plan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna, Hanna, Hanna!

förlåt att jag inte hörde av mig innan du åkte!

Saknar dig redan, men ha det jääävligt bra och tänk lite på mig i värmen!

puss <3

2011-02-06 @ 14:11:35
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback