vad hände med solsemestern?!

uppdateringen kanske inte e den bästa, men jag har semester.
he he nu är det ju lov hemma o allt också!
igår gjorde vi inte så mkt mer än o shoppade på sg. vi va där i stort sätt hela dagen, sjukt stort!
(så nu är mina pengar helt slut i stort sätt, skoj)
i alla fall. igår va de 12ºC ute när vi kom till bilen!!!
stört kallt, och regn på de. hoppas verkligen det blir bättre väder idag annars dör jag.
det var tänkt att vi skulle åka till everglades igår, men så blev de inte pga vädret, det
e ju en bit o åka dit också... men vi kanske gör det idag? då kommer det säkert lite
bilder. Finns ju inte så mkt roligt o ta kort på i en mall eller galleria...
det blå/vita e själva husen med affärerna o de runt omkring är parkeringar.
liiiite stort ja, tråkigt inlägg men nu ska jag gå upp o äta frukost!
hehe här e klockan snart 8 och jag kollar på ponnyakuten på svt play...
saknar verkligen ridningen, hååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback