de trodde ni inte

ja de trodde ni minsann inte? men nu har jag, eller aa mestadels jag, gjort 100 inlägg på denna bloggen.
och fler skall det bli! kände för en bild med lite färg för bloggen saknar liv... men aja de fixar jag en vacker dag.
har försökt o plugga men de går inte så bra för jag har en ledsen tår i ögat. min bebis (bella) ska opereras på fredag, vad fanken liksom?! de hela blir ju inte mkt bättre av att jag troligen kommer sitta o skriva ett kemi prov då hon opereras, jag menar hon är ju där helt ensam...
de gick ju så bra förra gången. nu försöker jag sova men de går inte heller.
aja nu blir de slut på deppiga inlägg, ska bli bättre imorgon, för då e de träääning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback