förträffligt (får ändra rubriken till:) som en groda utan ben

med alldeles för lite tid och ingen lust att plugga börjar jag med helt andra saker...
som en groda utan ben... hopplös!

Jag: Men hanna lägg av nu och plugga istället så du kan det tills imorgon!

jag: Men gud vad du ska vara jobbig nu då? jag orkar inte. okej?!
Jag: aja skyll dig själv när du sitter där imorgon och önskar att du pluggade mer nu

Jag: fa-an! okej, jag ska... snart! ska bara kolla på lite bilder och fixa med bloggen först.
Jag: Du vet precis lika mycket som jag att snart aldrig kommer att komma

Jag: men jo, sluta upp o var sån bisservisser nu, JAG SKA, snart!
Jag: men va fasiken du e ju hopplös va ska de bli utav dig när du e stor, om du inte fattar några matte grejer?

Jag: (får mig en riktig funderare) men okej då, om tio minuter gör jag det! ska bara blogga klart...
då låter det ungefär såhär i min hjärna, det kursiva och delvis feta är det mitt undermedvetna säger till mig, hehe, om jag inte blir galen på mig själv! nu skulle jag egentligen laddat upp massa bilder jag hittade precis, men tror jag gör det imorgon istället! tio minuter har snart gått ;)

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hehehe goood hanna! Hehe vilken vagn tar du imon? Smsa okeey? Hehe puuuss

2011-01-18 @ 22:43:08
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: linnea

hahahhahaha det låter ju precis som jag!

hanna vi får se till o ses snart tycker jag<3

2011-01-18 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback