gz

nu sitter jag och ella på gz. efter skolan åkte rebecka, daniella och jag till sam och träffade elsa och så fick jag prova en superduper snygg body som var för liten för elsa, men på nåt vänster va den för liten för mig med.
sen gick vi på arobics duktiga som vi är! sen donken, inte lika duktigt men vi va sååå hungriga!! så nu sitter vi på game-z och nördar. vi skulle spela sims men det var inte installerat på dessa datorerna, attans liksom.
men nu är tiden snart slut och jag ska dra mig hemåt för o se hur det är med min bella o plugga lite matte.

fick ett sms av chrisse, våran tränare, förut... det är ingen träning imon!! jag som längtat så i en hel vecka. men det blir till att vänta en vecka till. väntar man på något gott väntar man aldrig för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback