klart vi inte bråkar

så nu måste jag bara skriva detta.
har massa o skriva om igår och idag men detta e väldigt mycket viktigare.
allt vi har skrivit, nej klart det inte är sant! det var lite roligt att lura våra kära vänner.
det var iaf ett tappert försök, daniella blev ju lite smått orolig kan jag ju säga.
men jag skulle aldrig bråka med rebecka och om jag skulle bråkat med någon skulle jag aldrig skriva om det på bloggen!
så nu kan jag ju istället passa på o skriva lite om rebecka, heheh jag har lite för mkt fritid just nu,
vilket jag egentligen inte har men aja.
becka e en av mina absolut bästa vänner, vi har så fruktansvärt roligt tillsammans!
aldrig att jag skulle bråka med henne skall ni veta, det hade ju inte gått liksom?
nu e jag så hungrig så jag ska ner o äta kakooor, heheh hoppas inte mami läser detta, men det ska jag iaf.
men jag kan bara skriva att de e lite synd om er om inte ni känner rebecka, för ni missar något vill jag lova!





Kommentarer
Postat av: isabelle

Ni är allt bra ni två :)

2011-01-13 @ 22:26:43
Postat av: BEX

du e allt rätt så bra ska du veta! vi ska aldrig bråka!! gör vi det så löser vi det surru!

2011-01-13 @ 22:39:25
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback