klockan tickar

klockan börjar bli mycket idag igen, men jag tycker de e fruktansvärt svårt o somna.
de är rätt läskigt o sova egentligen. men bara ligger där helt omedveten om vad som händer. jag mena, tänk om det springer omkring typ en mördare i huset. vad gör man? jo, ligger och sover! ähh jag vet inte antar att jag börjar bli väldigt trött just nu eftersom de blivit ett par sena nätter på rad. detta får vi ändra på, ska göra de nästa vecka!!
tänkte bara säga godnatt! nu ska jag sova, hoppas de inte springer runt någon mördare här.
usch denna bilden va läskig nu kommer jag inte kunna sova. fa-an *livrädd*


Kommentarer
Postat av: DANIELLA

HAHA fruktansvärt hanna! <3

2011-01-21 @ 19:26:38
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback