massage & matematik

För ungefär en timma sedan kom jag hem hem igen från Reino, som jag bloggade om på Daniella och rebeckas blogg.det gick bra, rätt skönt med lite massage nu kan jag bara säga, och när han skulle knäcka eller va de nu va han gjorde…  tror aldrig varit med om att de knakat så mkt i min rygg någonsin! Nästan så jag inte kunde hålla mig för skratt!! Men nu är det över och kan inte beskriva vad skönt de e att kunna vrida sig lite o röra sig utan o få ont i ryggen, känner mig helt lealös just nu men det går väl över.

Som jag tidigare bloggat om är det ingen träning idag, men usch vad jag verkligen vill träna! men å andra sidan e de väl lite tur att det inte blev någon träning för jag har så fruktansvärt mycket att plugga tills imorgon! Vi ska ha en diagnos i matte (jag fattar verkligen inte dom bevisen!?) och så skall vi lämna in några bevis. Lite ont om tid eftersom jag fick uppgiften som vi skall bevisa idag, men gröna plus så kommer allt gå jättebra! Vi får väl se.

Tråkigt inlägg men rätt hyfsad uppdatering ändå, skall göra lite fler tidsinställda inlägg senare när jag skall ha paus från plugget! Ibland är det bara så svårt o komma på vad man skall blogga om, men jag hittar väl på något. Ska faktiskt bättra mig och lägga ner lite tid på att redigera ihop bilder osv för att bloggen skall bli lite roligare. Men just nu har jag bara inte tid!? Min klocka går alldeles för snabbt! Gör din också det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback