rim till b

matte e skoj, men duktig som jag ändå är gjorde jag ju klart de igår.
så jag kom på att det är rätt roligt att rimma! det började med ett rim om linton (tror jag lägger upp de i ett inlägg senare), och nu har jag gjort ett rim om rebecka.
Becka du är den fräcka
snälla baka en kaka, jag vill så gärna smaka och vraka
du är snäll trots ditt gnäll,
du är blondin och ack så fin, så gla’ och ack så bra!
du är smart, klart du är ju så bra
du är den bästa som gillar o festa
bästis fästis, B1 och B2
stuss min tuss, puss min nuss

och nej de e inte nnågot gnäll från rebecka men det va de ändå som rimma på snäll.
det är inte värst lätt att rimma skall ni veta! försök själva så får ni se:)

Kommentarer
Postat av: e

jag vill också ha rim :(:(

2011-01-22 @ 09:46:57
Postat av: e igen

:D:D*

2011-01-22 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback