Sandra... eller kanske Izabella?

nu kommer min fråga till Dig.
ni som inte har bloggar kanske inte vet att varje gång någon lämnar en kommentar eller något liknande på en blogg, får bloggaren ett ip nummer. det är ungefär som ett personnummer, så man skall veta vem det är.
men alla ip nummer syns aldrig "offentligt", de syns alltså inte för alla i kommentarsfälten utan det är bara själva bloggaren som ser dem.
jag brukar alltid redigera så att inte någon annan kan se ip numret när jag svarar på kommentarer... har täckt över de tre sista så att ni inte ska se hela numret numret, men så ni ändå ska se att det är samma.
och så ibland, kommenterar personer som inte tänker på detta och fyller i olika namn, och tror att jag inte skall fatta att det egentligen är samma person. som sandra/izabella, inte meningen att peka på någon speciell person men ni borde veta att som bloggare märker man detta.
så min fråga till Dig, varför inte skriva sitt riktiga namn? det är ju inga elaka kommentarer...
har även fått fler kommentarer från samma ip nummer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback