simma

igår var jag och simmade med rebecka och isabelle!
så duktiga vi e som tränar på en lördag, vi gjorde massa saker där så de va väldigt skoj.
och när vi står i duschen, hehe, ropar dom ut att alla ska ha lämnat anläggningen om 10 minuter!!!!!
vi förstod ju direkt att detta var omöjligt, men ju skyndade oss så gott vi kunde. men med tanke på att det är kallt ute så måste vi ju torka håret innan vi springer ut och då kom de e gnäll-tant som tjatade på oss att vi skulle skynda oss. men hon måste väl ändå begripa att det e omöjligt att byta om o föna håret på 10 minuter, aja de va iaf väldigt stressigt! men det var lika roligt att få träffa rebecka o isabelle som vanligt! har en till sak jag måste blogga om, men det kommer senare...
idag har jag inte gjort mkt mer än att packa och pluggat. det kommer bli några ruskigt tråkiga helger nu framöver eftersom jag ska vara borta en vecka från skolan, men så får det bli. framförallt på söndagarna. men det är det värt!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Du är så duktig! Jaa det kommer vara grymt tråkigt men det e ju råå vört!! Top guns säger jag bara :) hehehe du måste kolla din mobil. Omg säger jag bara!!!!!!! :D

2011-01-16 @ 17:33:42
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vart ska du? <3

2011-01-16 @ 19:48:26
Postat av: emma

hur håller du dig så smal? har du några bra tips för att inte gå upp i vikt? :D

2011-01-17 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback