svar på kommentar

svar: håller mig smal? jag gör absolut ingenting. för att inte gå upp i vikt, inte vet väl jag men kan tänka mig att man skall äta rätt saker... vad det nu är?! och inte småäta hela tiden och regelbundet träna.
men jag kan säga såhär, jag är rätt duktig på att småäta, ja ni vet kakor e liksom min grej. och inte tränar jag särskilt mkt heller. ungefär 5-6 timmar i veckan, vet inte riktigt om det är mycket eller lite men ungefär så. det viktigaste är att man mår bra och ens vikt inte påverkar ens hälsa och gör den inte det tycker inte jag man borde bry sig. det klart att det är olika beroende på ålder, men inte i min ålder (teenagers) iaf!
egentligen vet ju inte jag sånt här, men hoppas du nöjer dig med svaret, heheh.
MIN FRÅGA TILL ER! är det fint att vara hur smal som helst? eller vart går gränsen för för smal?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag tycker man ska vara så smal så man känner själv att man är nöjd. Då ser alla att man trivs och får en helt annan utstrålning. :) Men absolut inte FÖÖR smal, det är inte fint (tycker jag) Liite former hör till en tjej/kvinna. :)

2011-01-28 @ 00:47:03
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback