telefon saya hilang

det är alltid lika svårt att komma på vad man skall ha för rubrik på inläggen.
så nu gör jag något annorlunda, hehe.
denna rubriken betyder min mobil är borta, på malaysiska.
har inte gjort någonting idag, så är det när man e sjuk, men jag har kollat igenom alla videor på datorn...
innan jag gjorde denna bloggen var det tänkt att jag skulle göra en matblogg, bara för att göra det som ingen annan gjort. inte en blogg där jag skriver om mat mm utan vi filmade varje gång vid åt!
alla dessa videor, och det är en hel del, har jag kollat på idag. och gissa om jag skrattat?
vissa är fruktansvärt långa så jag skall klippa ihop lite så ska jag ladda upp en film så ni får se. men det kan ta några dagar för det tar så lång tid o klippa och fixa med videor, man jag skall försöka.
tror faktiskt jag skall göra en kategori som skall heta "matblogg", vi får se hur det går med den.
nu blev det ett jättelångt tråkigt inlägg. skall fixa lite bilder och så från nyår snart.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hehe, jaa det suuger håårt att du är sjuk och att du inte har ngn mobil :(

2011-01-04 @ 21:07:56
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback