tråkigt inlägg; zzz...

idag har gco försäljning i berghalla på cheer saker, om vi ska dit liksom.
jag o becka ska dit jättejätte fruktansvärt tidigt för vi skall se på isabelles träning innan, det ska bli såå roligt!!
tänkte först att jag skulle ta me kameran så det blev lite roliga bilder, men sen kom jag på att man får nog inte ta kort på dom eftersom dom tränar på programmet till DM. men jag tar med  kameran än då så kan jag o becka leka lite, vi ska faktiskt va duktiga o ta med oss lite plugg som vi skall göra, för vi kommer sitta där i ungefär 4 timmar, och egentligen hinner jag inte.. men men jag får göra de där.
måste få köpa nya cheer skor och lite tröjor och så:)

det här blev nog det tråkigaste
inlägget på länge, men who cares?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback