fem timmar sent

nu har jag tagit farväl av mina kära vänner.
detta skrev jag förut idag när jag satt i skolan, tänkte göra ett inlägg då men jag kom inte så långt med det eftersom linton kom. Det jag skulle skriva var att jag hade sagt farväl till mina vänner som skulle åka till nossebro!
jag har ju tidigare skrivit om att vi skulle dit men då blev det inte så, inte heller idag lyckas jag få till det.
usch, fy och blä jag som så himla gärna vill dit! fanken att det aldrig ska gå, ska bli emo!
nej men efter skolan satt jag o rebecka kvar och pluggade lite historia, en redovisning vi skall ha vecka 5. så lite duktiga e vi allt som satt kvar och pluggade. sen åkte vi hem till becka en stund och innan det stannade vi vid hemköp.
och vet ni vad!! jag köpte tre paket kakor, havreflarn såklart! men jag skall vara duktig och inte äta upp alla tre idag. men nu är jag hemma igen, eftersom p vill att jag skall sova hemma, och jag kan säga att kakorna ser inte liiite mumsiga ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback