veterinären nästa

min skronk ska till veterinären sen och inte ska hon väl åka själv. nejdå såklart åker jag med.
egentligen skulle vi planerat lite inför usa ikväll men 1. jag måste plugga och 2. bella går före båda sakerna innan!
Har ju tp (termins prov) i kemi på fredag och jag har inte börjat plugga, måste bara få klaga lite nu känner jag.
idag så ska vi ju planera resan och jag ska hinna åkta till veterinären, imorgon är det träning (& öppet hus. ÅNGETS!)
sen är det torsdag och på fredag är provet, det kommer gå bra! Nu blir de slut på sömnen, behöver varenda minut jag kan få. får se om jag bloggar ikväll.

nu när jag håller på o bli emo har jag googlat massa söta bilder på kaniner, hahah dessa e inte på bella.
för bella e ingen vanlig kanin utan hon e en lejonhuvad. vilket innebär att de har mkt mer päls osv. bella har iofs inte alls som de på bilderna ovan men jag tyckte dom va lite söta, hehe.

åå skruttinutti va söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback