barbie

nu ska jag skriva klart svenskan. uppdateringen kanske blir sådär eftersom jag måste plugga.
men nu ska jag o becka skriva lite på labrapporten som skall in imorgon, ella kommer snaart.
nu ska jag ge becka en dunder kram för hon har ont i huvudet o haft en allmänt dålig dag...
men frukosten imorse va såå mysig med b, ny tradition? yes please.
o förresten, nka provet gick bättre än trott, inget ig här inte!
o hanna! jag saknar dig du får se till o bli frisk. fab 5 e inte samma sak när vi bara är 4!
o linton hälsar att: jag saknar dig mer än vad hanna gör. /L
fast nej det tror jag inte/H


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG SAKNAR ER MED!

mer än vad jag saknar Linton!

Det finns en möjlighet att jag kommer till skolan imorgon! <3

2011-03-03 @ 17:18:22
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback