det står linton på robins dator

här kommer dagens care.
läs inte om om ni inte vill somna för de e så himla tråkigt.
det står iaf linton med rosa på robins tangenter.
trevligt måste jag säga.
har verkligen ingenting att blogga om. nu ska vi träna på dansen
som vi ska via upp imon, fan va feeeeeeeeeeeeeeeeet den blir.
yes sir. sen ska jag hem för mi hermana har en överraskning till mig
låt mig gissa, kakor? he eh. nej men de ska bli spännande.
idag e jag på så bra humör, ni anar inte. allt har bara gått så.
aja nu sitter jag i ett fönster breve robban bobbbbbb,
åå nu kmom jag o tänka på byggare bob, min idol eller va säger vi?
(förresten melodifestivalen är gaaaaaaaay /hanna o robb)
rami tycker de e sviiiiiiin bra, o nu kommer han aldrig sluta prata
o egentligen är det ingen som bryr sig om va han säger
men ikke kan han sluta prata nä. al quida på den.
yees, nu pratar han på. fast nu blev de tyst.
nu börja han igen. iaf mina fina vänner sitter där framme
nu diskuterar vi mm.
yes nu ska jag dans, yeye five, six , seven eight. gooooo
faaan va najs.
okej detta inlägget försvinner om en stund.
läs snabbt om ni vill läsa, de här passar liksom inte in på min blogg.
hej då mother fucker som per skulle sagt. hahah noooooooooooot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback