flytta bloggen?

har funderat ett tag på att flytta från blogg.se då många andra också gör det.
varför inte go with tohe flow liksom? får se, jag startade ju en blogg för att
kunna kika tillbaka i arkivet, men eftersom jag har så mycket problem med
blogg.se tror jag inte jag stannar här värst länge.
lite tråkigt eftersom alla gamla inlägg då försvinner (tror inte jag orkar
flytta över dom)
men vi får se hur det blir med det...
nu har jag precis pratat lite med moffa (morfar, he he) ska sätta igång o
plugga matte inför provet imon, eller? jag kan långt ifrån allt men jag vet
inte riktigt vad jag skall plugga på längre. det klart att man skall plugga
mycket, men lagom är alltid bäst. men skall orka också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback