ice princess

imorgon ska vi åka skridskor på idrotten, skoj!
hehe vi (fab 5) kan ju faktiskt åka utan o ramla för vi har tränat:)
vi börjar 30 min senare än vanligt så jag tror jag ska försöka hinna ta en snabbis förbi
espresso house innan också så köper jag något varmt o dricka så jag inte fryser ihjäl
innan jag ens e där, vilket jag troligen ändå kommer göra. aja, det ska iaf bli skoj.
ska blogga om träningen igår osv. men jag har egentligen verkligen inte tid eftersom
jag knappt börjat på min i-search. skoj, nej just nu gör jag allt för att inte börja på den.
men jag måste göra det.
hmm..undra vad man skall ha på sig imorgon? det lär va kallt!?
tror jag kollar på kläder istället, inte så roligt.
men väldigt mycket roligare än svenskan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback