inte som en vanlig fredag

imorgon fyller hannabanna år! åå så skoj, hela 17 år!!!
ska göra ett fint inlägg imon:))) så idag hade vi (feb 5-hanna) planerat att vi skulle göra något;
äta lunch på hard rock och sen gå på bio. så vid ett efter vi slutat lyckades vi överraska hanna o kidnappa henne (HAHA, det kommer filmer snart), sen åkte vi o åt på hard rock, så himla mysigt! efter det gjorde vi lite saker, bland annat hämta biljetterna och träffade kändisar!! (okej då en kändis*) sen åkte vi med en vagn hela vägen genom stan för att komma till 4-gott, hanna hade ju en halsduk för ögonen så hon visste inte vart vi va! så söt tjej asså
sen åkte vi till bion!! ja, va ska man då säga om filmen egentligen?
; robotar som tömde människors hjärnor, magiska hattar, dörrar som gjorde att man åkte mellan olika världar eller typ ställen? aja, den va sviiiiiiiiiin bra tycker jag iaf. HAHAHAHA ingen av oss visste va de va för film, men hela grejen va mysig iaf. detta var en otroligt kort sammanfattning, från klockan 1 till 9 har vi haft fullt upp.
gissa om jag e döende så trött jag e? att man är sjuk gör inte direkt allt bättre (fml).
men tack för dagen goingar det va superduper!
nu ska jag ringa robin o elsa, sen bara sooova så jag blir friskt snart... just det: det kommer en massa bilder från idag senare när jag har bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback