kåken & träsmak

nu sitter jag alltså på kåken och pluggar.
för den som inte vet vad kåken är, så är det alltså ett bibliotek/kulturhus som ligger rätt nära mig.
jättebra när man behöver plugga utan massa distraherande moment, dock hade jag ju med mig datorn så det har varit lite blandat. men nu har jag iaf pluggat spanska, matte och fysik :)
g33k, hehe har spanska prov på torsdag, matte tills imon och fysik nästa tisdag. Lika bra att börja med en gång.
Nu sitter jag på min stol som jag har suttit på i tre timmar, och gissa om jag har träsmak i rumpan? jajjemen!
nu skall jag fortsätta med mina spanska glosor och grammatik, tror inte jag hinner blogga mer idag.
aja, ttyl
otroligt vacker bild, men jag hinner inte leta upp en bättre.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket år är du född? :)

2010-11-25 @ 07:54:25
Postat av: DANIELLA

waaaaaa va rädd jag blev !! musiken gick på och jag ramlade typ av stolen :P höhhööhhö

2010-11-27 @ 21:14:11
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback