spotify

som de flesta är även jag en missbrukare av spotify!
hittade en jätte bra sida för att få spotify premium, jag gjorde nyss ett nytt konto eftersom det gamla var, jaa gammalt helt enkelt! Innan jag fortsätter plugga svenska (har prov på fredag!! håll en tumme) så tänkte jag bara tipsa er om en sida där man får spotify premium helt gratis! hur bra är inte det?
reklam typ, hehe. nu blir det plugg för hela slanten!
imon är det träning, på torsdag blir det pluggpluggplugg, på fredag skall jag Rebecka och Isabelle på utflykt men det får ni veta då! sen skall jag sova där. Får se hur mycket jag orkar blogga... toodles!


Kommentarer
Postat av: mirjana

spotify e bääst!

2010-11-18 @ 00:58:23
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback