on my computer right now

nästa torsdag skall våran dans till idrotten vara klar, hej o hå vad tiden går.
tänkte att det var lika bra att börja redigera ihop låtarna osv för jag vet att det alltid
tar längre tid än tänkt när man redigerar filmer osv. det börjar med att jag inte kan göra det i
det programmet jag tänkt, och kan, så jag fick ladda ner nåågot annat så nu sitter jag här
o försöker lära mig det. hur svårt kan det vara? tro min, SVÅRT!
men men. och jag måste egentligen skriva i-searchen också...
men jag måste avgränsa mig mer tror jag för annars kommer jag kunna skriva hur mkt som helst.
skoj lördag. nej inte direkt, men imon ska jag träffa b, och senare idag ska jag träffa f, om jag hinner.
skoj skoj. nu ska jag fortsätta med alla låtar:)

Kommentarer
Postat av: L

Vilken tur att du har en så duktig syster som har hjälpt dig då!!

2011-02-26 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback