gucci krigen

japp då har jag hämtat min bok, ska bara läsa ut den på två veckor. herre min gud, men de går säkert bra.
idag efter skolan åkte vi till stadshuset och 4-gott och sen tillbaka till skolan där vi åt och pluggade eller aa försökte. sen gick jag och daniella på arobicsen (som jag säkert bloggat om tre gånger idag, hehe) och efter de gick vi och gymmade, som om vi inte var tillräckligt trötta? men det tyckte iaf jag var väldigt duktigt av oss!
för att vara lite duktigare gick vi tillbaka till skolan för att plugga, jaa hmm och det gick ju sådär, men vi gjorde det iaf! sen på vägen hem stannade jag vid kåken, biblioteket, för att hämta boken som hade kommit!
så nu är jag glad och skall börja läsa, fast innan jag börjar läsa skall jag skriva lite mer på min bokredovisning... (det är därför jag skriver så långt inlägg för att jag skall "värma upp" innan jag börjar skriva för att undvika slarvfel... bra tips till alla från min svenska lärare hassebrasse) men nu får det räcka skall börja skriva, får se hur mycket jag bloggar eftersom jag har en del att plugga dessa dagarna innan jag åker. men måste säga att uppdateringen har varit fruktansvärt bra de senaste veckorna! även om det kanske inte är så roligt eftersom det inte blir så mycket bilder, men kameran e så jobbig o bära me sig. den tar ju upp all plats i väskan?! men nu ska jag sluta blogga och plugga, slut tjatat för min del...


Kommentarer
Postat av: olivia

varför stryker du under fruktansvärt eller gör det i fet stil i alla inlägg?

2011-01-24 @ 22:16:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback