en go träning

nu låter jag som min granne, men det gör väl inget.
nu har vi iaf tränat, så skoj! fast idag va de lagom skoj.
vi har ändrat hur mycket som helt o koregrafin, men det skall nog gå bra.
nu får man höra att mamma, lina o mormor skulle på bio.
skoj att man känner som som en i gänget, ball.
ikväll ska jag iaf bara ta det lugnt,ska kolla igenom svenskan, ta en låång dusch, läsa en bra bok.
sen ska jag bara sova. hoppas verkligen alla lägger detta i sina care boxar.
har en liten sak jag ska blogga om senare som gjorde mig väldigt glad också.

Kommentarer
Postat av: L

Hanna, förvräng nu inte verkligheten!!

2011-03-08 @ 19:53:01
Postat av: rebecka

Åååh vad vi e grymma!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-08 @ 20:01:22
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback