snälla skjut mig först

vi har precis varit vittnen till tre mord och inbrott.
NOOOOT som jonas min rektor skulle sagt.
iaf, nu är vi tillbaka på skolan, va fanken hände?
jag kan hela pq-formen nu iaf, hehe för vi e jääävligt smarta ba.
japp, eftersom datorn ligger hemma sitter vi på en av skolans datorer...
caare på den också ja.
batteriet på mobilen e också slut, så mami om du undrar vart jag e; nu vet du.
det gick iaf förbi en hur läskig gubbe som helst förut.
o så kom vi på att om han nu skulle varit en mördare skulle jag antagligen börjat gråta
o sagt: snälla skjut mig först. jag menar jag vill ju inte direkt sitta o se på när robin blir skjuten,
hallå eller?! jepp, nu sitter vi här o ska räkna matte igen, eller aa robin sitter o sätter upp mitt hår i en tofs,
eller iaf försöker, de gick inte så bra. ouuups tofen gick isönder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback