dan före dopparedan

den 23 december... dan före dopparedan. usch nu är julen här igen.
jag gillar inte julen och har aldrig gjort det, vet inte varför men troligen för mami och papi har bråkat varje år om vart jag skall vara på julafton. tack för den liksom, nu gillar jag inte julen för jag vet att alla bara kommer börja bråka. här va man positiv..
aja, nu har jag lov och kommer hinna blogga lite mer!
vet bara inte vad jag skall blogga om, vad gör man?
man läser becka och ellas blogg och får lite inspiration, hehe.
har också fått kommentarer om att man inte vet så mycket om mig,
men det skall det bli ändring på nu. nu när jag har hur mycket tid som helst...
fast det kommer i ett inlägg senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback