jullov

Rebecka här igen och denna gången är det inte en blogrape! hahaha ;)
Igår så sov jag hos hanna och vi gick och hämtade våra finfina rosetter :) ååh dem var jättefina verkligen!!
Vi tog det liite lungt och kollade på bring it on! Jätteskoj! haha älskar dem filmerna förutom att en del filmer har dåliga skådespelare, hehehehe!!  Sen spelade vi en massor av xbox kinect sports! hahaha det e skoj och beroende framkallande!! Just det, sen fixade vi med hannas nya.. nää det får jag inte säga för det ville hon säga så jag kommer att låta henne skriva om det sen! :)
Imorse gick vi upp vid 4... okej krydd! hahaha vid 6 gick vi upp och fixade smink hår och kläder :) för vi har haft avslutning idag! Mysigt! sen så gick vi ( Felicia, Daniella, jag, hanna) och åt på Jensen och sen gick vi på stan! Nu e vi hemma hos hanna och äter pepparkaksdeg och ska spela xbox igen!!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback