onsdag den tjugonionde december

idag när vi vaknade rusade elsa in till stan eftersom hon skulle byta några smycken.
sen träffades vi och gick hem till min mami där vi var lite med lina och åt innan vi åkte vidare.
sen åkte vi och kollade på hockey, vi blev lite sena så vi missade större delen av första matchen, aja. vi stannade och tittade på deras sista match. det stod 1-0 (eller 1-1?) till frölunda när vi gick.
har massa bilder men dom flesta ser bara väldigt röriga ut, jag kan passa på o säga att hockey är en allmänt väldigt rörig sport. plus att vi satte oss rätt högt upp på läktaren för att inte alla skulla stirra för mycket på oss när vi kom.
(och nu kommer ella skratta ihjäl sig bara för jag skrev så, hehe)

Kommentarer
Postat av: ELLA

HAHHAHAHAA !! så sant såååå sant !! HAHHAA dör! åååå jag saknar dej <3 HAHHAHA skrattar fortfarande HAHAHHAAAAA!! :P

2010-12-30 @ 12:18:41
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Frillan

Åh jag saknar dig hannibunniiii! hahaha grymt att du lyckats får bort musiken på bloggen hahha :) ha det grymt tills vi ses!

PUSSS

2010-12-30 @ 13:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback