tjugoandre december, N1A & jullov

daniella, felicia, jag & rebecka
FÖR IGÅR KÖPTE JAG EN KAMERA!!
wihoo,är så glad just nu så det finns liksom inte ord för dig. nu känner jag mig hel igen, hehe.
Det blev en Nikon D3100, systemkamera fast inte för stor, den e perfekt för mig!
plus att de går att filma med den så snart kommer det massa roliga videor också...
idag hade vi avslutning sen gick felicia, daniella, rebecka och jag och åt på stan och kikade runt lite.
synd bara att hannabanna e sjuk :( men vi skall åka till henne på lovet så vi får träffa henne!!
saknade henne idag, men jag läser hennes blogg för fullans rullar (riktigt bra e den).
här har ni iaf några bilder från idag, var många som var borta men men det blev lite gruppbilder med dem som var där iaf...

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken kamera köpte du? är du nöjd med den? :)

kan inte du berätta lite, jag funderar på att köpa en ny kamera och skulle behöva lite tips :)

(svara gärna på mailen)

kram caroline

2010-12-23 @ 09:44:08
Postat av: Hanna

Hannaa, du är så bra!

puuussa

2010-12-25 @ 21:32:35
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback