svar på kommentar

svar: jag köpte en Nikon D3100. Det är en systemkamera men är en av de mindre i storlek.
Jag valde denna kameran eftersom den passar mig perfekt i storleken och man kan filma med den, vilket jag tycker är ett stort plus! Inställningarna är lätta och det finns många roliga effekter som är lätta att komma åt, som ex: fisheye och lång eller kort slutartid. man behöver inte gå in på menyn för att komma åt dem.
jag har inte hunnit lära mig hela kameran än, men den är hyfsat enkel och jag rekommenderar den verkligen!
jag köpte inte något extra objektiv eftersom jag skall se om jag tycker om motorn först, själva kameran.
du missade att fylla i din mail, så jag kan tyvärr inte skicka något svar.
hoppas du fick svar på de du ville :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback