you don't know me

istället för att alla skall tjata hela tiden om att jag bloggar för lite och att man inte får reda på någonting om mig i bloggen kan jag ju passa på att skriva att: jag bloggar inte för att andra skall läsa. jag bloggar bara för mig själv. alltså för att jag sen skall kunna kika tillbaka i arkivet och se vad jag gjorde och så.

men för att ni ska ha något roligt att läsa om kan jag ju skriva om lite fler saker som ni inte visste om mig.
och för er som tror att ni känner mig, attans ledsen att behöva säga detta; men det gör ni inte.
det är ytterst få personer som känner mig på riktigt. bara så alla vet så hatar jag julen det e därför jag bara klagar idag....
3 snabba saker ni inte visste om mig:
  1. cheerleading is my drug!
  2. jag är sjukt mörkrädd
  3. jag hatar alla familjedagar

Kommentarer
Postat av: R

Jag är glas över att vara en av dem få som känner dej på riktigt hjärtat!

2010-12-25 @ 00:24:03
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback