...gasa,bromsa,koppla,växla,tuta,blinka,svänga,stanna

Idag har jag varit riktigt duktig.
Vid åtta steg jag upp och fixade.
Vid nio gick jag och mamma ut och övningskörde! (fjärde riktiga gången)
och vet ni vad. jag körde på väg, jag växla (1-3!!!), jag körde i rondell, stanna vid rött ljus, körde i korsningar, jag blinkade massor med gånger, och de vanliga sakerna man gör när man kör.
ja, för att vara fjärde gången jag övningskör så måste jag säga att de går bra, hehe.
men oj vad svårt de skall vara att köra bil? men oj vad roligt det är!
Nu skall jag åkte till friskis och tränna, sen blir de plugg plugg plugg eftersom jag inte pluggat någonting i helgen...
istället har jag varit med världens bästa elsa!
tänkte blogga om det lite senare... nu skall jag byta om till träningskläder.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hanna det gick jättebra idag när du övningskörde och du är så duktig. Jag är så stolt!!!



Ser fram emot nästa gång..... Skall vi ut och sladda då?



Du glömde nämna polisbilen....... :o)



Kram

2010-11-28 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback