music is my religion

Så nu ska  jag sluta beklaga mig i varje inlägg om hur tråkigt det är att blogga, för det är det egentligen inte alls!
det är bara jag som är otroligt fantasilös!
Nu har vi ju faktiskt lov och allt! Idag måste jag vara tråkig och plugga, har redovisning på torsdag och har inte kommit så långt. Först ska jag kolla gossip girl! hur bra som helst verkligen.
Nu har jag också lyckats på in en spellista i menyn. Menyn som på något sätt har hamnat under alla inläggen (jag håller på o bli galen). Men iaf, spellistan börjar spela automatiskt så om man inte vill lyssna på min musik (vem vill inte?) så kan man pausa eller stänga av. Ipoden finns alltså i menyn som sitter lååångt ner på höger sida.
Väldigt ointressant men bara så att alla som vill stänga av hittar.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

DAGS ATT BLOGGA KANSKE? HAHAHAH PÖÖSS

2010-11-08 @ 19:49:57
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback