b välte en stol...

här kommer dagen i kort sammanfattning; tror aldrig jag varit me om att så mycket har hänt på så lite tid.
  • vi började dagen med att stalka, dvs. springa efter, ***** he he gammal kompis, vi ville bara se honom o vart han skulle. inget fel me de?
  • gick runt på stan köpte lite saker (bilder kommer senare)
  • gick till espresso house o fikade, vi lyckades med några riktigt klantiga saker...:
  1. becka välte en stol när vi stod i kön
  2. becka ramlade av stolen och välte den när hon skulle sätta sig, hela e.h. kollade! först tittade jag över bordet, såg henne inte. tittade under, såg becka ligga på golvet och lyckats lägga knut på sig själv. DOg AV SKRATT!
  3. jag badade beckas hörlurar i chai latten, nu lucktar dom allt gott.
  • iaf så köpte vi: var sin toast, b köpte en cup cake o jag 2 stora chai latte. herre va gott.
  • vi satt på e.h. i över två timmar, men lite duktiga va vi allt. vi redigerade lite på låtarna till idrotten och tänkte ut mer på danserna o i vilken ordning de skall komma. jisses va bra de blir!
hade inte med kameran så det blir två bilder från hannas blogg,
läs den för den är grym! där finns bilder på danni o fille me:)
ska bli bättre på o fixa bilderna, har fortfarande inte hunnit ladda över dom från kameran.
eller inte orkar bara. nu ska jag ta bilder på de jag köpt. hejdååå

Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Fin blogg!

2011-02-27 @ 20:14:34
URL: http://mmatilda.com
Postat av: sarastille -

så var det söndag igen, har du haft en bra helg? :) anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :) kram!

2011-02-27 @ 22:25:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahhahahahaahhaahahahahahhaaha du fattar inte hur mkt jag skratta när jag läste detta!!!!!!

2011-02-28 @ 17:53:32
URL: http://danuellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback