bullar

för er som inte har något bättre för er än att sitta o läsa min blogg hela dagarna, jag menar så rolig e den inte när jag sitter o skriver om mina lektioner. men det fortsätter jag med iaf. nu har vi svenska och precis innan vi började såg jag att b inte loggat ut från deras blogg så jag passade på att göre en liten blogg rape. en tråkig men det jag ska säga e iaf kika på deras blogg!! den e bra, läs den HÄR!
tänkte gör ett inlägg senare där jag ska skriva om vilka bloggar jag läser, såg att jag fått en kommentar som undrade de. men nu ska jag på möte för elevrådet, mums bullar!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

gillar du min blogg sötnos ? ;);) KrAmSiSaR <3

2011-02-02 @ 15:08:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback