cheer

rostig bild, michelle hade lagt upp den på
facebook och både min och beckas stunt
va me så den fick bli bra. (double base)
så skoj idag på tränignen!!
vi började på programmet och
tro det eller ej, men både jag och
becka står i mitten längst fram, för
vi är bäst! he he. Till och med när vi
står i en v-formation är vi själva spetsen...
o när vi skulle hoppa stod vi för tätt så
våra rumpisar krockade, ha ha ha!!
och bygget då; adeline va inte där så jag
fick en annan topp, duktig men tung!
skall inte klaga he he, men det gick väldigt bra iaf
vi gjorde double base, snabb uppgång till double
base och sen från double till ett tight stand!
så skoj nu när vi börjar göra lite mer saker:)
och så la vi till lite på dansen, den blir så bra!
GCO... PUMAS!! that's how we do it

Kommentarer
Postat av: rebecka

Waaahhh vad vi e bääääääst hörrudu!!! Hehehehe allt. Jag vill göra just nu är att ringa dig och ha ett av våra miljader telefonsamtal om hur gryma vi är!! Hehe och lite annat med men det får vänta tills imon för jag måste plugga :(!! weee Did it today!!( you know waht I meeean ;)) nu måste jag änna pluuuugga men du fick en kommentar iaf :D(L)

2011-02-22 @ 20:45:35
URL: http://daviellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback